Geçtiğimiz sezon Amedspor, Trendyol 1.Lig’de ligi ikici sırada bitirerek doğrudan Trendyol Süper Lig’e çıkmıştı. Tarihinde ilk kez Süper Lig’e yükselen Amedspor'un bayrağı İstanbul'da Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ne asıldı.
AMEDSPOR'UN BAYRAĞI FATİH SULTAN MEHMET KÖPRÜSÜ'NE ASILDI
Transfer çalışmalarına odaklanan Amedspor’un bayrağı alınan izinlerin ardından İstanbul Boğazı’nın simgelerinden Fatih Sultan Mehmet (FSM) Köprüsü’nde dalgalanmaya başladı. Amedspor bayrağının iki gün boyunca Fatih Sultan Mehmet Köprüsü’nde dalgalanacağı öğrenildi.
Xemla herî delal a pirê tu yî!💚❤️
— Amedspor (@amedskofficial) June 22, 2026
Boğaz’a en çok sen yakıştın!💚❤️ pic.twitter.com/TAJYKocwxR