Van Valisi Ozan Balcı, yapımı tamamlanan 24 derslikli Denizcilik Lisesi ve 200 kişilik pansiyon binasında incelemelerde bulundu. Eğitime değer katacak projeyi müjdeleyen Balcı, "Burası gençlerimize önemli bir eğitim kurumu olarak hizmet verecek. Van'ımıza hayırlı olsun" dedi.
Van Valisi Ozan Balcı, yapımı tamamlanan Denizcilik Lisesinde incelemelerde bulundu. Van Valisi Dr. Ozan Balcı; “İlimizde eğitim alanında çok güzel işler yapıyoruz. Bunlardan birisi de Denizcilik Lisemiz. Burası gençlerimize önemli bir eğitim kurumu olarak hizmet verecek. 24 derslikli lise, hemen yanında 200 kişilik pansiyonu var. Atölyeleri, sosyal donatılarıyla beraber Van'ımıza, eğitime değer katacak çok kıymetli bir lise. Emeği geçen herkese çok teşekkür ediyorum. Van'ımıza hayırlı uğurlu olsun.” dedi.