Say, mesajında, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı'nı kutlamanın gurur ve heyecanını yaşadıklarını söyledi. Cumhuriyetin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk'ün "Cumhuriyeti biz kurduk, onu yaşatacak ve yükseltecek olan sizlersiniz" sözünü anımsatan Say, şunları kaydetti: "Kurtuluş mücadelemizin sembolü olan 19 Mayıs'ın gençlerimize armağan edilmesi son derece anlamlıdır. Geleceğimizin teminatı olan gençlerimize inancım ve güvenim tamdır. Zor dönemlerden geçerek, bugünlere güçlenerek gelen devletimizin, emanet edeceğimiz gençlerimiz sayesinde daha da ileriye götürüleceğine yürekten inanıyorum. 19 Mayıs 1919'da olduğu gibi, bugün ve bundan sonra da birlik ve beraberlik içinde tek yürek olmalıyız. Cumhuriyetimizin kurucusu büyük önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk başta olmak üzere, ülkemizin istiklali uğruna hayatını kaybeden tüm şehitlerimizi rahmet ve şükranla, gazilerimizi ise minnetle anıyoruz."
Başkanı Say'dan 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı mesajı!
Van'ın Edremit Belediye Başkanı İsmail Say, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla mesaj yayımladı.
Trend Haberler
Van’da 100 yıl sonra bir ilk gerçekleşti!
Van’da hayvan pazarında çıkan silahlı kavganın nedeni belli oldu!
Bayramda memleket hasretine bir asgari ücret yetmiyor: 5 kişilik ailenin İstanbul-Van maliyeti belli oldu!
Van’da kamu kurumu daimi personel alımı yapacak: Başvuru şartları ve tarihi belli oldu!
Van’da hayvan pazarındaki silahlı kavgada hayatını kaybeden kişinin kimliği belli oldu!
Van'da hayvan pazarında silahlı kavga: 1'i ağır 4 kişi yaralandı!




