Van’da çetin geçen kışın ardından hava sıcaklıklarının mevsim normallerine ulaşmasıyla vatandaşlar güneşi doyasıya değerlendirdi. Hafta sonu yaşanan güzel havayı fırsat bilen Vanlılar, Van Gölü sahiline akın etti. Sahil Yürüyüş Yolu'nda yürüyüş yapan, bisiklet süren ve banklarda oturarak sohbet eden vatandaşlar, uzun süren kışın ardından baharın ilk sıcak günlerinin keyfini çıkardı.

Van’da kuduz vakası alarmı: 7 mahalle karantinaya alındı!
Van’da kuduz vakası alarmı: 7 mahalle karantinaya alındı!
İçeriği Görüntüle

HAVA SICAKLIĞI MEVSİM NORMALLERİNE ULAŞTI

Van'da çetin geçen kışın ardından hava sıcaklığı mevsim normallerine ulaştı. Hafta sonunda güneşli havayı fırsat bilen Vanlılar, Van Gölü sahiline gitti. Yürüyüş yolunda yürüyerek bisiklet süren vatandaşlar banklarda oturarak güneşli havanın tadını çıkardı.

Muhabir: VEYSEL İZGİ