Sağlık-Sen Van Şubesi'nin 7. Olağan Genel Kurulu kapsamında gerçekleştirilen delege seçimleri sürerken, Van Sağlık-Sen Değişim Hareketi bir açıklama yayımladı.
Yapılan açıklamada, “Sağlık-Sen Van Şubesi 7. Olağan Genel Kurulu kapsamında gerçekleştirilen delege seçimleri, sağlık çalışanlarımızın yoğun katılımı ve büyük bir coşkuyla devam etmektedir. Demokrasi şöleni havasında geçen seçimlerde sağlık çalışanlarımız değişimden yana güçlü bir irade ortaya koymuştur. Van Sağlık-Sen Değişim Hareketi olarak; daha katılımcı, daha şeffaf, sahaya daha yakın ve sağlık çalışanlarının sorunlarına daha duyarlı bir sendikacılık anlayışıyla yola çıktık. Bu anlayışımız, sağlık çalışanlarımız tarafından büyük bir teveccühle karşılanmıştır.”

“ENERJİMİZİ TARTIŞMALARA DEĞİL, SAĞLIK ÇALIŞANLARIMIZIN ÇÖZÜM BEKLEYEN SORUNLARINA HARCAMAK İSTİYORUZ”
“Toplam 150 delegenin seçileceği yarışta, şu ana kadar gerçekleştirilen seçimlerde 9 kurumda 121 delege kazanarak sağlık çalışanlarımızın değişim yönündeki güçlü iradesini ortaya koymuş bulunuyoruz. Bu sonuç sadece bir seçim başarısı değil, aynı zamanda sağlık çalışanlarının yeni bir vizyona, yeni bir heyecana ve daha güçlü bir sendikal mücadeleye duyduğu güvenin açık göstergesidir. Sağlık çalışanlarımızın büyük desteğini alan Abdülcelil Aslan ve Van Sağlık-Sen Değişim Hareketi’nin desteklediği delege grupları, birçok kurumda yüksek oy farklarıyla başarı elde etmeye devam etmektedir. Bugün geldiğimiz noktada bizler; enerjimizi tartışmalara, polemiklere ve geçmişin hesaplaşmalarına değil, sağlık çalışanlarımızın çözüm bekleyen sorunlarına harcamak istiyoruz. Önceliğimiz; sağlık çalışanlarının özlük haklarının geliştirilmesi, çalışma şartlarının iyileştirilmesi, ekonomik ve sosyal kazanımlarının artırılmasıdır”
“SAĞLIK ÇALIŞANLARIMIZIN TALEPLERİNİ GÜÇLÜ BİR ŞEKİLDE TEMSİL ETMEYE KARARLIYIZ”
“Genç, dinamik ve sahadan gelen bir ekip olarak sağlık çalışanlarımızın sesi olmaya, onların beklenti ve taleplerini güçlü bir şekilde temsil etmeye kararlıyız. Sağlık çalışanlarımızın bizlere göstermiş olduğu güvenin ve desteğin sorumluluğunu taşıyor, bu güvene layık olmak için var gücümüzle çalışacağımızı ifade ediyoruz. Sağlık çalışanlarımızın ortaya koyduğu bu güçlü irade, Van’da sendikal mücadelede yeni bir dönemin habercisidir. Camiamız büyük bir heyecanla genel kurulun gerçekleşmesini ve bu değişim iradesinin yönetime yansımasını beklemektedir.” İfadelerini kullandı




